lördag 14 februari 2009

Melodifestivalen

Har de senaste dagarna haft lite svårt att skriva nya inlägg här på bloggen. Det är ju så mycket annat som pockar på uppmärksamhet här i världen, och att sitta och hänga vid datorn dagarna i ända är väl inte världens bästa sysselsättning kan tänka? Ser dock fram emot kvällens Melodifestival, en tävling jag alltid varit lite svag för, inte minst pga av att den är så himla svensk. Att någon ska kunna hota allas vår Måns är så klart omöjligt, men kanske kan någon hota Markoolio när det gäller den andra direktplatsen till Globen. Detta får vi självfallet inte hoppas, för utan den gode Marko så sjunker underhållningsvärdet ordentligt. Men innan jag slår mig tillrätta framför dumburken så måste jag ut och handla lite förnödenheter, kanske blir det även lite lördagsgodis (som jag ska försöka spara till i kväll) då jag varit rätt så snäll denna veckan.

Inga kommentarer: